1. nap: IV. 22. (cs) óraperc - óraperc
Medve (Medved'ov) – Bős (Gabčikovo) – Dunacsúny (Čúňovo) – Pozsony (Bratislava) – Stomfa (Stupava) – Lozornó (Lozorno) – Detrekőcsütörtök (Plavecký Štvrtok) – Malacka (Malacky) – Nagylévárd (Vel'ké Leváre) – Jókút (Kúty) – Határ
161,7 km

Kukorica a lövendő vadak előcsalogatására

Egyikük pórul is járt...

Dózerek járta ártéri rét

Duzzasztási célú sarkantyú

Maradékvíz-tócsák a mederben

Híd az egyik csatornán

Rekeszek a mentett oldalon felbuzgó vizek megfogására

A vámosszabadi (nem működő) vámállomás közepén álló emlékmű

Használaton kívüli magyar határállomás

A túlparti gátkoronán aszfaltút vitt tova

Itt folyik össze az Öreg-Duna (a határfolyó) és a bősi erőmű csatornája, ami mellett ezután fut a gát. Innentől a túlpart is Szlovákiához tartozik.

A bősi erőmű

Hajózsilip (szárazon)

Irányító- és tájékoztató-torony

A zsilip felső vége

Innen lehet a vizet bámulni, mert egy darabon kitüremkedik a part

Teherdaru, ha jól látom

Kitértem egy gyors fürdésre a jobb parti csatornarendszerbe

Sárga gévagomba, amit magammal vittem, de elkészíteni nem tudtam

Újonnan épült fa üdülőházak

A vajkai komp

Valószínűleg buzgárt kellett ártalmatlanná tenni itt.

Kieresztőzsilip

No, így nem szeretnék biciklitúrázni...

Megy is rendesen a víz

Fenékküszöb az Öreg-Dunán

Hullámtörős parti védmű a Duna-csatorna partján

Dunacsúny, a felső duzzasztó északi végén lévő modern művészeti központ

Kerékpárbarát falatozó

Nyárfaerdőben elnyeletett iszap

Horgásztó a jobb parton

Biciklisták és görkorcsolyázók paradicsoma a gáton futó út és a vele párhuzamos kerékpárút

Pozsony

A Rádió épülete

Szégyenoszlop

Vasas vizű forrás (Lamácsnál)

Golfpályák a Morva folyó síkságán

Gázlelőhely Detrekőcsütörtök után

Spárgaföld

Szállás - már Csehországban